Midt i båtleia sør fra Alden og øst fra Bulandet ligger Geita fyrstasjon.

Jeg besøkte øya første gangen i en kald men rolig vårdag tre år siden. Har du noen gang vært forelsket, vet du at det kan være kortvarig og gå forbi. Her er forelskelsen endret til kjærlighet. Dette vil jeg satse på. Tonnevis av utfordringer skremmer ikke. De hører jo til. Sånn er det jo i livet også.



Velkommen til bloggen min.

mandag 31. desember 2012

Riktig godt nyttår til alle søm følger bloggen min!



Jeg takker alle som har vært med på dugnad på Geita og håper vi kan fortsette arbeidet vi har startet i kommande år også! Vi er allerede mange som har mistet hjerte sitt til øya.
Nå har vinteren og værgudene overtatt Geita og vi håper de er snille og ikke gjør for mye skader med naturkreftene sine.



Hilsen Sirpa

2 kommentarer:

  1. Godt år til deg og dine. Lykke til med planane og arbeidet på Geita fyr!

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår til deg og!

    SvarSlett