Midt i båtleia sør fra Alden og øst fra Bulandet ligger Geita fyrstasjon.

Jeg besøkte øya første gangen i en kald men rolig vårdag tre år siden. Har du noen gang vært forelsket, vet du at det kan være kortvarig og gå forbi. Her er forelskelsen endret til kjærlighet. Dette vil jeg satse på. Tonnevis av utfordringer skremmer ikke. De hører jo til. Sånn er det jo i livet også.



Velkommen til bloggen min.

tirsdag 8. januar 2013

Det er varmt ute og jeg kjenner på sjølukten som frister! Det vil bli litt roligare periode med nye innleg her i bloggen fra nå. Jeg jobber for å få et møte med travle og kjekke karene fra Kystverket. Vi har planer om å ta en tur til Geita og se på arbeidet som skal gjøres framover. Om værgudene er snille kan vi ha møte på Geita.
Har du lyst å bli med på dugnad når solen begynner å varme igjen (vår/sommer) så kan du kontakte Sirpa og bli med. Håper vi kan gå litt på ski før den tiden!


|

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar