Midt i båtleia sør fra Alden og øst fra Bulandet ligger Geita fyrstasjon.

Jeg besøkte øya første gangen i en kald men rolig vårdag tre år siden. Har du noen gang vært forelsket, vet du at det kan være kortvarig og gå forbi. Her er forelskelsen endret til kjærlighet. Dette vil jeg satse på. Tonnevis av utfordringer skremmer ikke. De hører jo til. Sånn er det jo i livet også.



Velkommen til bloggen min.

mandag 11. november 2013

Storm på vei. Drømmer om å ha en veke fri og være på Geita når stormen treffer. Jeg er dessverre på jobben nå, men kan høre hvordan fyrmesterbolig hyler mot vinden. Det er en drøm, vanskelig å gjennomføre med arbeid og familie. Skulle vært pensjonist jeg:) men det drømmer jeg ikke. Livet gjelder nå.

http://www.yr.no/stad/Noreg/Sogn_og_Fjordane/Askvoll/Geita/



Har dessverre ikke storm bilde fra Geita, her er bilde fra Krokenes fyrstasjon. Mektig. Det er godt å føle seg liten av og til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar