Midt i båtleia sør fra Alden og øst fra Bulandet ligger Geita fyrstasjon.

Jeg besøkte øya første gangen i en kald men rolig vårdag tre år siden. Har du noen gang vært forelsket, vet du at det kan være kortvarig og gå forbi. Her er forelskelsen endret til kjærlighet. Dette vil jeg satse på. Tonnevis av utfordringer skremmer ikke. De hører jo til. Sånn er det jo i livet også.



Velkommen til bloggen min.

lørdag 4. januar 2014

Stormfull høst og det nye året.

Det har vært mye vind i høsten 2013. Kuling, stiv og sterk kuling og storm. 6-8 meter høge bølger rundt
Geita. Følger værmeldingen daglig. Tenker hvordan geitene har det der og må innrømme at er litegran missunnelig, skulle vært der eg og. Gleder meg masse til det ny året 2014 og sammarbeidet med Kystverket. Splitter ny toilet venter in i fyrmesterboligen. Den kommer på plass før sommaren.
Nå lever vi gjennom vinteren først og april-mai kommer vi på fullt i gang på Geita-projektet. Ha et godt nytt år og gjør noe med drømmene dine. Ikke bare tenk, men gjør!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar